Dag 8 - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Vankampentjes - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Vankampentjes - WaarBenJij.nu

Dag 8

03 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Umhlanga

Vandaag hebben we 2,5 uur gereden naar Umhlanga, plaats 20 km boven Durban.
Jeetje wat een verschil in een land zeg! Wat een luxe badplaats is dit. Grote huizen en mooie dure auto's in deze plaats.
We zijn om 1230u al aangekomen dus te vroeg om in te checken. We zijn naar het strand gereden en op de boulevard gaan lunchen. Wat prachtig hier! Grote woeste golven in de zee. Heerlijk in de zon genoten van een wijntje en lunch. Camiel en Lindy hebben op het strand gespeeld. Tegen 15u ingecheckt in ond appartement. We hebben mooi uitzicht over de zee. Het begon steeds meer te waaien dus we zijn naar de shopping mall gegaan. Wat groot en luxe! De kinderen vonden het net Dubai haha. Hier hebben we ons vermaakt tot 1930u.
Nu tv aan het kijken en zo lekker slapen.
Xxx

• 03 Augustus 2016 - 22:37

Jan En Marly:

Wat een verschil tussen arm en rijk. Maar goed dit hoort er ook bij. Dat de kinderen dit vergeleken met Dubai zegt genoeg. Hebben ze het goed naar de zin? Die hebben heel wat te vertellen als ze terug zijn. Jullie ook denk ik, haha. Dit is wel lekker even relaxen en genieten van de zon het eten en een goed glas. Nou laiverds rust lekker uit en morgen naar het volgende avontuur.

• 05 Augustus 2016 - 11:14

Marieke:

Heerlijke verhalen! En wij hier maar ploeteren... Gaaf man al die indrukken en belevenissen. Super leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden. Veel plezier nog en geniet van elkaar en alle leuke dingen daar. Liefs van ons. X Marieke